Service aan huis

Onze allereerste prioriteit is de gezondheid van onze medewerkers en onze klanten. Uiteraard besteden we op dit moment veel aandacht aan de hygiëne.
Het overhandigen, halen en bezorgen van uw wasgoed doen we zonder fysiek contact.
plaats een bestelling

U bestelling plaatsen via telefonisch en whatsApp contact (0639353535), of via E-mail: info@linnencare.nl
Onze chauffeur haalt uw verzameling op.

ophalen verzorgen

De volgende dag ontvangt u een overzicht van de prijs (zie tarieven hieronder).Na uw bevestiging verzorgen wij uw producten met liefde en aandacht.

bezorgen

Wij bezorgen uw producten terug op locatie voor €2,50 per rit.
Vanaf € 22 is deze bezorging geheel gratis.

Hoe werkt het

Plaats een bestelling:
Bij het ophalen van de eerste bestelling, plannen wij wat meer tijd in voor een kennismaking. Hierin wordt besproken wat uw wensen zijn, wanneer wij langskomen en hoe de betalingen zullen plaatsvinden. Ten slotte ontvangt u het startpakket, een of twee waszakken.

Een Bestuurde komt eraan:
De chauffeur haalt de order op in het door u gekozen tijdvak, inclusief late avonden en weekenden. Wij zullen onze uiterste best doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Verzameling verwerken:
Wij verwerken uw producten de volgende werkdag. U ontvangt een overzicht van de prijs per mail of app. Na uw bevestiging verzorgen wij uw producten met aandacht en liefde.

Bestelling afleveren bij u:
Wij bezorgen u bestelling terug in het door u gekozen tijdvak op uw locatie. U gewassen en gevouwen kleding wordt terug geleverd in een waszak, deze kunt u gebruiken voor uw volgende bestelling. Strijkgoed en stoomgoed worden terug geleverd in aparte hoezen.

waszak

Wassen Drogen en Vouwen

Een wasje 6 kg
€ 11,00

Twee wasje 12 kg
€ 20,00

Drie wasje 18 kg
€ 27,00

Tarieven

stomen 4

Stomen

Pantalon
€ 6,50

Kolbert
€ 7,50

Jassen v.a.
€ 10,50

Dekbed v.a.
€ 15,00

strijken 2

Strijken

Overhemd
€ 1,75  st

Pantalon
€ 2,00 st

Lakenpakket v.a.
€  8,50

Spelregels

  1. Een bestelling kan alleen in de plaatsen: Amsterdam, Amstelveen en Diemen.
  2. Bestellingen die onder de minimale besteding (22) liggen, die worden aangevuld met rijskosten
  3. Kwetsbare items, witte en donker was graag in een aparte tas meegeven.
  4. Graag alle items die niet in de droger mogen in een aparte tas.
  5. Graag alles uit de zakken van al uw kleding verwijderen om beschadigen te voorkomen.
  6. Het annuleren van een bezorgservice minimaal 4 uur van tevoren.
  7. Het bezorgadres kosteloos wijzigen 4 uur van tevoren.
  8. Wij gaan zorgvuldig om met je wasgoed en de kans dat er wat kwijtraakt is zeer gering. Items die toch zoek raken worden niet vergoed.

AFSPRAAK MAKEN

Bent u niet tevreden met betrekking tot onze dienstverlening? Wij hechten veel waarde aan de mening van onze klant, wij streven ernaar voortdurend onze dienstverlening te verbeteren en u van de beste kwaliteit te voorzien. Indien u iets aan te merken heeft op onze dienstverlening en/of niet tevreden bent, laat het ons dan zo snel als mogelijk weten. Wij zoeken graag naar een gepaste oplossing voor u.

Neem bij vragen contact met ons op!
Telefoon : +31 6 39 35 35 39
Email      :  info@linnencare.nl